شهرستان زهک

وبلاگ مرجع شهرستان زهک

شهرستان زهک

وبلاگ مرجع شهرستان زهک

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


rrr



بانوان شهرستان زهک با امضای طوماری از گزاره برگ ملی هسته ای حمایت کردند.
با حضور خود اعلام کردندمنافع وعزت کشور و اصول شش گانه حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای(مردمی ایران) باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود
وگرنه مصداق توافق بد است ویک قرار داد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نامشروع است.
وهیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول شش گانه حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای (مردمی ایران) را ندارد

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴
جوان سیستانی
گلدون 126 همه با هم با 10 تاپ خبر منتشر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۵
جوان سیستانی

قیام 15 خرداد 42 پایان تفکر تقیه و آغاز راه مبارزه

روح الله



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹
جوان سیستانی
مراسم جشن به مناسبت هفته جوان در کانون اقبال شهرستان زهک برگزارشد.در این مراسم مشاورجوان استانداری ضمن تبریک هفته جوان از مسئولین شهرستان درخواست داشتندازظرفیتهای جوانان درهمه زمینه ها استفاده شود تا این منطقه نیز نخبه پرور باشد.وی همچنین درپایان افزودبلواری را به نام بلوار جوان نامگذاری شود.
جوان
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲
جوان سیستانی

حاج احمد آقا چند روزی پس از ارتحال امام (رض) از قول مادر گرامیشان نقل میکرد:

حدود یک ماه و نیم قبل از مل جراحی حضرت امام خوابی دیدند واین خواب را برای همسرشان تعریف کردند و متذکر شدندکه در زمان حیاتم راضی نیستم برای کسی تعریف کنید.

ایشان خواب دیده بودند که فوت کرده اندو حضرت علی (ع) ایشان را غسل وکفن کردند وبرایشان نماز خواندندو سپس حضرت امام را در قبر گذاشته و از ایشان پرسیدند:حالا راحت شدید؟امام فرمودند:در سمت راستم خشتی است که نارحتم می کند.در این موقع حضرت علی (ع) دستی به ناحیه راست بدن امام کشیدند وناراحتی حضرت امام مرتفع گشت.
روح الله

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۹
جوان سیستانی

امام خمینی(ره) دقیقا چه زمانی به رحمت خدا رفتند؟ کی از صدا و سیما اعلام شد؟ چه ساعتی و چه روزی دفن شدند؟ خبرگان رهبری در چه تاریخی تشکیل جلسه داد؟و آیت الله خامنه ای چگونه به رهبری انتخاب شدند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۳
جوان سیستانی
در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله علیها, روح الـلـه المـوسـوى الخمینـى پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۵
جوان سیستانی

سرویس سیاسی همه با هم، همزمان با نزدیک شدن به دور جدید مذاکرات هسته ای و زمزمه توافق هسته ای سایت همه با هم برای رساندن پیام مردم ایران به تیم مذاکره کنند و جلوگیری از امضاء پروتکل الحاقی و بازدید از مراکز هسته ای کمپین من اجازه نمی دهم را برگزار می کند.
دوستان لینک عکس های سلفی خود را در قسمت نظرات خبر ” کمپین من اجازه نمی دهم “  ارسال نمائید.

عکس های سلفی را می توانید با موضوعات زیر برگزار نمائید.
من اجازه نمی دهم
از مراکز هسته ای کشورم بازدید کنید

من اجازه نمی دهم
از مراکز نظامی کشورم بازدید کنید

من اجازه نمی دهم
از دانشمندان هسته ای کشورم بازجویی کنید


کمپین


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۱
جوان سیستانی
بنیانگذار جمهوری اسلامی با شنیدن خبر فتح خرمشهر در همان روز پیامی را صادر فرمودند که ضمن نشان دادن اهمیت آزادسازی خرمشهر،دیدگاه خود را نسبت به دفاع اسلامی،رزمندگان سلحشور و پیروزی بر دشمن بیان کردند.در این پیام،امام با یقین به آنکه پیروزی فقط از جانب خداوند است "و ما النصر الا من عندالله"از فرزندان اسلام و قوای سلحشور مسلح که دست قدرت حق از آستین آنان بیرون آمد.
و کشور بقیه الله الاعظم را از چنگ گرکان آدم خوار که آلت هایی در دست ابر قدرتان خصوصا آمریکای جهان خوارند،بیرون آورد و ندای الله اکبر را در خرمشهر عزیز طنین انداز کرد و پرچم پر افتخار لا اله الله را بر فراز آن شهر خرم که با دست پلید جنایتکاران غرب به خون کشیده شده و خونین شهر نام گرفت بیفراشت،تشکر کردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۷
جوان سیستانی

ساعت 16/30روز چهام آبانماه سال 1359 یکی از تلخترین لحظه های تاریخ معاصر ایران اسلامی به شمار می آید.

در این تاریخ،خرمشهر پس از 34روز پایمردی ومقاومت مظلومانه مردمی،سقوط کرد و قسمت غربی آن و قریب به180 کیلومتر طول خطوط مرزی و5400کیلومتر مربع از خاک میهنمان به اشغال ارتش بعث درآمد.

اندک رزمندگان موجود در شهر و نیروهای مردمی با کمترین امکانات و بدون هیچ سلاح سنگینی زیر باران خمپاره و توپ و تهاجم سنگین حملات تانکهای چندین لشکر عراق مردانه ایستادند ویکی پس از دیگری به شهادت رسیدند.شهدای مظلومی که خون سرخشان "خرمشهر"را خونین شهر ساخت.از آن پس سلیه شوم بعثی ها فضای شهر را آکندو خرمشهر مظهر مظلومیت و حماسه ومقاومت شد.

ارتش متجاوز صدامی با استقرار بیش از36000نفر نیروی پیاده،41گردان تانک،1330نفربر،530قبضه توپ و 2لشکر و احدتث استحکامات گسترده خرمشهر را به دژنفوذ ناپذیری مبدل ساخت و به نقل از صدام جنایتکاربر دیوارهای شهر اشغال شده نوشته شد:"آمده ایم که بمانیم"

بعد از عملیات بزرگ فتح المبین وآثاردرخشان آن آزادسازی جنوب خوزستان از هویزه تا خرمشهر در دستور کار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

در ایام مبارک ماه رجب و ولادت امیرالمومنین علی(ع) در نخستین ساعات پس از نیمه شب دهم اردیبهشت با کلمه رمزیا علی ابن ابیطالب نخستین مرحله از عملیات 3مرحله ای "بیت المقدس" آغاز شد رزمندگان اسلام در نخستین ساعات حمله در محور دارخوین با نصب پل و عبور پیروزمندانه از رودخانه کارون موفق شدندسخترین مرحله عملیات را با موفقیت به انجام رسانده،پای بر اراضی اشغالی غرب رودخانه کارون گذاردندو به جاده بسیار مهم اهواز-خرمشهر و حوالی ایستگاه حسینیه،ایستگاه گرم دشت و نیز ایستگاه نود کشیده شد.

در تهاجم 12اردیبهشت رزمندگان اسلام با پاکسازی این مناطق به نزدیکی مرزرسیده و در ادامه سرانجام به مرزدست یافتند

با قوت گرفتن محاصره دشمن در مناطق جنوب نیسان،هویزه،جفیر،کرخه نورو پادگان حمید،نیروهای بعثی پس از تخریب پادگان حمید و ویران ساختن هویزه،در تاریخ18اردیبهشت از این مناطق عقب نشستند وبدین ترتیب جفیرمهمترین مرکز تدارکاتی دشمن در جنوب خوزستان نیز آزادشد.فرماندان بعثی که فشار نیروهای اسلام را مضاعف یافتند،فرمان دفاع از خرمشهر را صادر کرده و تاکید کردند که دفاع از خرمشهر به منزله دفاع از بصره وبغداد است.

خرمشهر فرزندان جان برکف و ایثارگرخود را پس از بیست ماه اسارت مظلومانه فراخواند.

سرانجام با ادامه عملیات ساعت22/45یکشنبه 19اردیبهشت 1361حمله برای محاصره خرمشهرآغاز و رزمندگان اسلام با نزدیک شدن به شهر و تصرف منطقه مرزی شلمچه،خودرا برای حمله نهایی آماده ساختند.

بعد از چند روز،با کلمه رمز "یا محمدابن عبدالله(ص)" حمله برای محاصره کامل خرمشهر آغاز و رزمندگان با تسلط کامل بر شلمچه به سوی پل نو پیشروی کرده و با تصرف جاده پل نو-شلمچه توانستند خود را به دروازه های شهربرسانند.

سرانجام در تاریخ 3خرداد1361با کشته شدن بیش از16000نفروبه اسارت درآمدن بیش از19000نفر از سربازان و افسران و فرماندهان دشمن،و تحمل تلفات و ضربات سنگین،خرمشهر آزادشد.شهری که اشغال گران در عرض 34روز توانستند آن را به تسخیر درآورده و در دوران 578روز اشغال به دژ تسخیرناپذیرمبدل سازند،در کمتر از 48ساعت از دست بدهند.با فتح خرمشهر بانک الله اکبر از مناره های مسجد جامع در فضای شهر طنین افکند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۰
جوان سیستانی